Roll-up – jaką kasetę i materiał wybrać?
Co to jest roll-up?
Roll-up to produkt reklamowy, który idealnie sprawdzi się na targach, wystawach czy konferencjach. Złożony z wydruku i poręcznej kasety pomoże w przedstawieniu oferty handlowej. Szeroki wybór rozmiarów i kształtów tego typu systemów reklamowych sprawi, że każdy, niezależnie od branży i zapotrzebowania, znajdzie coś dla siebie.
Zalety systemów roll-up
Posiadanie stojaków reklamowych to same korzyści. Reklamę na roll-upie można wszędzie ze sobą zabrać. A wszystko to dzięki niewielkiej wadze produktu. Roll-up reklamowy jest jednak nie tylko lekki, ale też bardzo poręczny i łatwy w montażu. Transport tego nośnika jest niezwykle prosty i przyjemny, a złożenie całego systemu szybkie i przystępne dla każdego.
Jeśli chodzi o wybór rozmiarów, materiałów i kształtów – jest on naprawdę szeroki i każdy, bez problemu, odnajdzie tu coś, co spełni jego oczekiwania. Duży format sprawi, że wszystkie informacje, które chcemy przekazać, będą na swoim miejscu. Warto też dodać, że roll-up reklamowy to wyjątkowy funkcjonalny produkt, w którym, dzięki specjalnej konstrukcji kasety, można wymieniać grafikę, tak często jak tego potrzebujemy.
Materiały, na których znajdują się wydruki, są nie tylko mocne i gładkie, ale też świetnie odwzorowują kolory wydruku. Dobranie odpowiedniego to czysta przyjemność, która zaowocuje fantastycznie wyglądającą reklamą firmy. Dodatkowo, materiały do wydruków mogą posiadać certyfikaty, np. certyfikat trudno palności wymagany m.in. w halach targowych.
Podsumowując zalety systemów roll-up:
- łatwy i szybki montaż oraz demontaż
- różne rozmiary i kształty kasety
- różne rodzaje materiałów
- krótki czas produkcji systemu roll-up
- duża powierzchnia do wykorzystania
Wykorzystanie roll-upów
Gdzie można wykorzystać reklamę na stojaku? Możliwości są tak naprawdę nieograniczone. Targi, wystawy, konferencje, zjazdy, kongresy – roll-upy mają niezwykle szerokie zastosowanie i przydają się wszędzie tam, gdzie spotykają się ludzie. Szeroki wybór kształtów, rozmiarów i materiałów pozwoli idealnie dopasować system reklamowy do wydarzenia oraz budżetu firmy.
Jak wybrać idealny roll-up?
W poszukiwaniu stojaka reklamowego, który idealnie przedstawi ofertę naszej firmy, warto zadać sobie kilka pytań. Istotne jest bowiem nie tylko miejsce prezentacji (przy bardziej wymagających ekspozycjach należy wybrać model o bardziej stabilnej podstawie), ale też warunki jakie tam panują. Istotny będzie więc rozmiar roll-upu reklamowego – kasety mogą mieć od 85 do nawet 150 cm – oraz materiał, na jakim będziemy chcieć wydrukować naszą reklamę. Wybór jest duży, a jednym z chętniej wybieranych podłoży do roll-upów jest blockout 330g. Jest on nie tylko gładki, ale posiada również specjalną przekładkę blokującą światło, dzięki której nawet przy mocnym podświetleniu tekst jest czytelny i widoczny z dużej odległości. W naszej ofercie znajdują się też aż dwa rodzaje kaset – kaseta standardowa, oraz ta w wersji exclusive – w kształcie łezki, a także innowacyjny, srebrny materiał do roll-upów, który sprawi, że roll-up będzie się wyróżniał na tle konkurencji (jest to idealne rozwiązanie m.in dla salonów kosmetycznych). Na życzenie klienta, spoza oferty standardowych kaset, zamówimy od naszego dystrybutora, dowolną kasetę odpowiadającą oczekiwaniom.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą systemów roll-up!
Komentarze